Facebook Pixel

Klantenservice:

Wij van SES Computers hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en spannen ons daarom altijd tot het uiterste in om al onze klanten altijd tevreden te houden. Wij staan altijd open voor feedback van onze klanten en proberen onze processen altijd te verbeteren zodat wij onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.

U kunt heel eenvoudig contact met ons krijgen via e-mail en social media. Wij proberen ook altijd binnen 24 uur te reageren en uw vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden.

Klachten:

Helaas kan het zo zijn dat er iets misgaat met een levering, of een ontvangen product toch niet helemaal naar wens is. Wij staan dan altijd voor u klaar om met u mee te kijken naar de snelste en beste oplossing. Bent u onverhoopt ontevreden of heeft u een klacht? Dan willen wij dit natuurlijk graag weten zodat we alsnog tot een goede oplossing kunnen komen. U kunt uw klacht melden via [email protected] of u kunt natuurlijk ook altijd bellen naar een van onze vestigingen waar een van onze medewerkers u graag te woord staat en met u meekijkt naar een goede oplossing.

Ook zijn wij aangesloten bij een geschillencommissie waar de mogelijkheid bestaat om uw klacht voor te leggen wanneer er niet tot de gewenste oplossing kan worden gekomen.
Stichting Webshop Keurmerk: Willemsparkweg 193, 1071 HA Amsterdam

Herroepingsrecht:

Hoe lang is de bedenktermijn?
Wij hanteren de Webshop Keurmerk richtlijn van 14 dagen. Dat betekent dat u zonder opgaaf van redenen uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst kunt retourneren. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn hygiene-artikelen, zoals bijvoorbeeld scheermesjes, tampons, etc. of anderzijds producten waarvan de verzegeling is verbroken. Bij terugzending van producten die niet aan bovenstaande voldoen kan het herroepen kosten met zich meebrengen. Neem gerust contact met ons op om te vragen of een product onder het herroepingsrecht valt. Voor herroeping van uw bestelling kunt u gebruik maken van ons herroepingsformulier dat u bij registratie van uw klantprofiel is gemaild en tevens op aanvraag kan worden gemaild.

Wat moet ik doen om mijn bestelling te annuleren?

Wilt u één of meerdere producten terugsturen, volg dan de onderstaande stappen, daarmee verwerken wij de retourzending zo snel mogelijk:

1. Stuur ons een e-mail of bel ons om te laten weten dat u een (deel van uw) bestelling wilt annuleren. Vermeld daarbij uw ordernummer. Vul hierna het herroepingsformulier volledig in.
2. Na contact met onze klantenservice kunt u uw bestelling terugzenden aan ons retouradres, deze wordt u telefonisch of per e-mail gemeld. De kosten voor retournering zijn bij PostNL plusminus Euro 6,95, deze kosten zijn voor uw eigen rekening.
3. Zo snel mogelijk, maar zeker binnen 14 dagen na terugzending van de zending ontvangt u het aankoopbedrag terug op uw rekening.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Als de ontvangen producten niet overeenkomen met de door u bestelde producten is dat natuurlijk erg vervelend. Wij willen dat dan ook graag snel oplossen en vernemen dat graag binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Stuurt u ons daarvoor een e-mail ([email protected]) en vermeld daarbij het ordernummer. U ontvangt dan van ons een retouradres waarnaar u kosteloos het verkeerd geleverde product kunt retourneren en u ontvangt uiteraard alsnog (zonder verzendkosten) het juiste product.

Ik heb een verkeerd product besteld, wat nu?

Wij lossen dit zo snel mogelijk voor u op! Neemt u eerst contact op met onze klantenservice. Vervolgens retourneert u op uw kosten het verkeerd bestelde product, waarna wij u kosteloos alsnog het juiste product toesturen. In geval van een prijsverschil wordt dit nog berekend, of aan u teruggeboekt.

Ik heb een beschadigde bestelling ontvangen, wat nu?

Dat is vervelend, wij doen er alles aan om de bestellingen zo goed mogelijk te verpakken. Mocht het zo zijn dat de bestelling beschadigd wordt ontvangen vernemen wij dat graag van u via e-mail of telefoon.

Vallen de producten onder een garantie?

Alle producten die in onze webshop te koop worden aangeboden vallen onder de wettelijke garantie. Een product moet dus datgene doen wat u, als klant, er van in alle redelijk mag verwachten.

Herroepingsformulier:

Het herroepingsformulier kunt u hier invullen en versturen/printen. Graag volledig ingevuld bijvoegen bij het pakket wat u retourneert of versturen via de button (naar [email protected] )

Belangrijk:

U kunt dit formulier enkel gebruiken voor webshopbestellingen die zijn thuisbezorgd en in aanmerking komen voor de wet koop op afstand.
Mocht u toch de aankoop willen ruilen dan kan dit binnen 14 dagen. U kunt dan contact opnemen via ons contactformulier. 

Stuur het ingevulde formulier samen met het product dat u wilt retourneren naar SES Computers BV, Hofkesweg 5, 5249JW - Rosmalen. U kunt het formulier ook hieronder invullen en naar ons versturen.

U krijgt zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging van ons. Wanneer alles compleet en conform voorwaarden is ontvangen ontvangt u de betaling binnen 14 dagen retour. SES Computers vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de SES Computers in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. Tenzij SES Computers aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. SES Computers gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.